fredag 28 februari 2014

Jag söker nya kollegor...

Är Du intresserad av mat och hälsa, eller har Du kanske en vän som är det? Och som samtidigt gillar att vara ute och träffa härliga, nyfikna och inspirerande människor? Då tycker jag definitivt att Du eller Din vän skall ta kontakt med mig och bli en av oss!

För mig, som sitter på kontor 7-16, varje dag, är detta helt perfekt. Jag får komma ut och träffa en massa olika människor. Efter varje demo jag varit ute på så kommer jag hem och har lärt mig nånting nytt. Det är så inspirerande och jag trivs som fisken i vattnet. Min förhoppning är att i framtiden ägna mer tid åt Alpnaering än jag ägnar det idag.

Mat ja... alla behöver vi mat och alla ska vi äta. Det jag gillar bäst med att vara ute på just provsmakningsdemos är att jag behöver inte stå och försöka övertyga någon om  varför de skall äta våra kryddor, de talar för sig själv så snart gästerna får prova. Alla gillar inte allting, men alltid finns det något som faller gästerna på läppen. Och idag när vi också blivit mer medvetna om VAD det är vi stoppar i oss, så är jag stolt över att kunna representera Alpnaering.

Ett härligt gäng med kollegor har jag - i Stockholm. Lite långt för mig att åka iväg på kvällsmöten med mera och därför vill jag nu hitta ett gäng som tillsammans med mig skapar ett eget distrikt. Så vi kan samarbeta, peppa varandra och bolla idéer. 

Tycker Du att det låter spännande? Skicka mig ett mail så kontaktar jag Dig. Jag kommer också under våren att dra ihop till ett litet möte för dem som är intresserade av att eventuellt börja som återförsäljare för Alpnaering. Vill Du bli kontaktad när det blir så tycker jag definitivt att du skall skicka mig ett mail på en gång.
Jag hoppas verkligen att vi hörs av!

/Veronica

Utdrag från Alpnaerings hemsida:

"Vill du träffa trevliga nya människor? Är du intresserad av god mat, hälsa och skönhet?
Då skulle du passa som återförsäljare eller jobba extra med att sälja Alpnaerings produkter! 

Du kan därmed förse ditt hem med god hälsosam mat och naturliga hudvårdsprodukter samtidigt som du tjänar pengar! Som Återförsäljare köper du till rabatterat pris, med en direkt förtjänst på 25%.
Du har också chansen att tjäna extra pengar! Du kan välja att rekommendera våra produkter till vänner och bekanta för att tjäna extra fickpengar, eller att arbeta med hemdemonstrationer på deltid eller heltid för att tjäna mer pengar. Det är helt upp till dig.
Vi har inga krav på utbildning, erfarenhet eller ekonomiska resurser. När du börjar sälja våra produkter får du möjlighet att lära dig mer om kost, hälsa och hudvård på våra populära konferenser som ordnas regelbundet runt om i landet."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar