tisdag 18 mars 2014

Erfarenhet av Restless Legs?

Det har inte jag. Eller kanske ska jag säga att jag inte HAR haft det, tills inatt.

Jag vaknade vid 23.30 och var tvungen att kliva upp. Det pirrade som bara den i benen, jag kunde inte ligga still. Jag var nästan gråtfärdig.
Annars så kan man ju slappna av och "koppla bort" kroppen, men jag kände av mina ben hela tiden.

Somnade iallafall ifrån det efter ett tag. Och jag hoppas innerligt att jag inte skall drabbas av detta inatt igen.

Har suttit nu och slagit i vår produktpärm och har hittat Leg Gel. Den måste jag prova. Jag får återkomma och berätta om det hjälper mig nånting, men jag hoppas naturligtvis att jag inte skall drabbas av det igen.

Har du drabbats av Restless Leg och vad gör du åt det? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar