onsdag 19 mars 2014

Idag är det som lilla julafton


Idag kommer det 3 stora kartonger till mig med en massa kryddor och hälsoprodukter.
Så ikväll vet jag vad jag har att göra. Men det är bara efter helgen, så det är inte så många värdinnor att fara till, och det är ju bra då kvällarna inte räcker riktigt till.

Har legat hemma nu i två dagar och känner att jag är inte riktigt kry, men det har trots allt varit bra dagar och jag har planerat lite i kalendern där jag har legat under yllefilten. Har bokat in några demos under våren och planerat inför vårt event i slutet av mars. Känns bra. Ytterligare ett event skulle jag vilja få till, men få se vilka entusiaster jag kan få med mig på det.

Något som jag tycker är roligt med detta återförsäljareskap är kundrelationerna och uppföljningen. Har fixat min lilla pärm med mina kunder. Jag älskar ju pappersarbetet och det är nog också därför jag kanske gör lite utöver det extra vad det gäller just pappren.

Har kvar bokföring för mars att göra. Februari är klar för min del och mars har jag inte ens tittat åt. Får ta det nån kväll när jag är riktigt laddad. Jag tycker ju även att det är skoj och eftersom jag är egen företagare så blir det lite mer papper. Men som sagt, jag tycker ju att det är jättekul!

Nu hoppas jag att dagen går fort på jobbet, dricka ur kaffet nu och sätta fart så att dagen går, och sen hem och packa alla beställning - som lilla julafton!

/Veronica


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar