tisdag 18 mars 2014

Tror helgen tog slut på mig

kom hem från demon i söndags och däckade. Helt slut. Frös och mådde pyton.
Vaknade igår morse och insåg att det var lika bra att stanna hemma.

Så nu har jag varit hemma både måndag och tisdag. Känner mig bättre idag, lite ont i huvudet fortfarande men det hoppas jag är borta till imorgon då jag verkligen behöver in på jobbet för att göra lönerna. Och lön vill jag ju ha.

Har trots att jag legat däckad, haft två bra dagar. Det har ramlat in några bokningar på demos, ströbeställningarna kommer och ja, jag känner mig riktigt riktigt nöjd med helgen som varit också.

Har dragit en vinnare på Facebook som vunnit sin favoritkrydda och sen så har jag fått min efterlängtade bok om Aromaterapi. Intressant hur det kan påverka oss. Skall läsa mer i den och ser att den kommer att bli till användning för min del.

Men nu är det dags att förbereda lite middag. Gubben min har också företag vid sidan om anställning och hans säsong har börjat nu, så vi får vara glada om vi ses till middag eller iallafall till sänggående. Men det är kul när det går bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar