tisdag 4 mars 2014

Vuxit ur min kalender


Ja nu har jag blivit tvungen att byta kalender, för min lilla rosa är lite för liten. Alpnaering har sina egna så jag beställde en sån och den är stor nog att få plats med allting för jobbet, privat och Alpnaering. Men det är ju inte direkt en kalender som man stoppar ner i bakfickan.

Använder du "papperskalender" eller har du gått över till mobilen?

Jag har försökt gå över till mobil, men nej, jag gillar alla dessa post-its i kalendern och att skriva för hand. Kommer nog aldrig vänja mig vid att använda mobilen även om jag gör nästan allt annat från mobilen.

Har kikat igenom min kommande månad och har tjockt med inbokningar för mars, så nu är det april som gäller. Fina erbjudanden i april är det. Beställningar från mars-kampanjen går naturligtvis att beställa ändå.

Känns himla kul att jag är just uppbokad. Eftersom jag också jobbar heltid så vill jag inte lägga varje ledig kväll på detta utan har själv planerat in vilka dagar jag kan åka iväg och bokat in där efter. Det gör det enkelt för mig att också boka upp kvällarna när jag har specifika datum.

Igår var jag på ett trevligt event i Uppsala om homestyling och heminredning. Det var verkligen inspirerande och kan ju erkänna att jag kommer fixa till lite hemmavid om kvällarna nu. Många bra idéer och tips.

Ha en fin tisdag. Själv så har jag 4 kartonger med varor att plocka upp och sen skall det levereras en del ikväll och imorgon. Det är ju som lilla julafton hemma för mig då!

/Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar