onsdag 2 april 2014

Jag tror jag har hittat mitt kall

Så känns det. Verkligen!

Igår kväll så satt jag i telefon med min dc och såg då att aprils nyhetsbrev från Alpnaering landat i min inkorg. Jag kunde inte hejda mig utan öppnade det under tiden vi pratades vid. Det är som julafton när nyhetsbreven kommer. Vad skall hända? Finns det nåt nytt? Vilka erbjudanden? Ja.... jag blir som ett litet barn.

Så att så snart jag och min dc lagt på så satte jag mig och gjorde i ordning 5 kommande facebookinlägg som skall publiceras i fem dagar framöver. Tack Facebook för den användbara funktionen.

Jag satte mig ner och skrev bjudmenyn för april och jag hade kunnat gjort en massa mer, om bara inte kvällen tagit slut. Alldeles för korta kvällar när jag har min energi på absoluta topp, vilket händer var och varannan kväll just nu. Finns så mycket som jag vill hinna med och vill göra, men jag kan inte sitta uppe hela nätterna för då vet jag att jag inte håller länge till.

Den här veckan är det en Spa-kväll kvar att hålla bara. Nästa vecka har jag två demos, en på hemmaplan och en i Järlåsa. Ska bli skoj att komma utanför kommunen lite också. Sen har jag faktiskt inte bokat in nånting mer innan påsk, men jag får nog se hur det blir med det.  EN kväll där skulle det vara kul att komma iväg iallafall... Synd på påsken för annars skulle jag hinna med så mycket mer. Sen fyller jag år och åker bort, så då försvinner också några dagar. Så just nu ser det ut som om det är maj och juni som gäller för uppbokningen av demos. Men det är ju bra att jag har att göra, även om jag vill så mycket mer.

Jag har en liten önskan om att hitta mig en åf här ute i närheten, dels så vi kan hoppa in för varandra om det är något som händer samt att stötta och peppa varandra. Det vore verkligen toppen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar