tisdag 25 augusti 2015

God morgon!

Vaknade redan kl 6, somnade om och sedan så vibrerade min Fitbit kl 7 och då kände jag mig verkligen utvilad. Har legat kvar i sängen i en timma. Så himla skönt att ligga kvar och dra sig.

Har nu klätt mig, tagit mina pigg-piller och min vassla. Lyssnar till lokalradion och väntar på att kaffet ska bli klart. Enligt väderleksrapporten så skulle det vara mulet idag men solen väljer att kika fram lite då och nu. Jag känner redan nu hösten. Är det inte märkligt? Så snart det blev den 1 aug så fick jag känslan av höst. Men vi har ju faktiskt haft mer sommar hittills i augusti än under resterande sommarmånader tillsammans.

Idag har jag tänkt att jag skall sätta mig och läsa lite. Måste komma igång med studierna på riktigt nu. Känner mig så oseriös. Har iallafall betalt mycket pengar för kursen och jag vill inget hellre än att klara av den, men motivationen att sätta sig ner och läsa är inte lika stor. Ändå säger jag hela tiden att jag skall sätta mig med den så snart jag är ensam uppe i huset. Men här har jag ju så mycket annat som jag vill hålla på med, men IDAG ska jag faktiskt sätta mig några timmar.

Har också tänkt att jag skall presentera några av våra hälsoprodukter som jag själv äter/dricker dagligen. Kommer att presentera dem här på bloggen, men det får bli senare. Det kommer lite kryddor från kampanjen senare iallafall. Och lite recept.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar